Česká e-commerce zakončila první kvartál se 4% růstem
První čtvrtletí letošního roku zakončila tuzemská e-commerce s celkovým růstem tržeb o 4 %.
4/8/2024 5:15:00 PMPrvní čtvrtletí letošního roku zakončila tuzemská e-commerce s celkovým růstem tržeb o 4 %.
4/8/2024 5:15:00 PMHeureka chce svou vánoční kampaní připomenout kouzlo a autentičnost svátků.
12/1/2023 8:55:14 AMCílem nové komunikace je vrátit Heureku zpět do popředí e-commerce v očích uživatelů, a to se zatím daří, říká za Heureka Group šéf brand marketingu Jiří Struk.
11/27/2023 12:00:01 PMHeureka Group zavádí jednotný vizuální styl a komunikace ve všech zemích, v nichž působí.
10/16/2023 10:50:19 AMVe třetím čtvrtletí si obrat české e-commerce snížil o 11 %, mohou za to obavy z vysokých cen a nečekaných výdajů.
10/5/2023 4:25:48 PMNovým generálním ředitelem Heureka Group je jmenován David Chmelař. Tomáš Braverman se stává nevýkonným poradcem vedení společnosti.
9/14/2023 6:50:59 AM„Láska bez tebe by byla jako týden bez pátečku,“ hlásá Heureka v nové valentýnské kampani.
1/28/2023 8:00:01 AMV roce 2022 se obrat českých e-shopů meziročně snížil o 12 %, o jednu miliardu ale překonal rok 2020.
1/5/2023 7:40:46 AMPo dvou a půl letech přichází Heureka s novou televizní vánoční kampaní.
10/5/2022 1:30:45 PMBrand marketing skupiny Heureka Group řídí od července Jiří Struk.
7/26/2022 12:40:49 PM